Mnohovrstevná multimediální kampaň Dumb Ways to Die (Nejhloupější způsoby, jak zemřít) vyhrála letos v Cannes neuvěřitelných pět Grand Prix a dalších 18 zlatých, tři stříbrné a dva bronzové lvy. Žádné jiné kampani se v celé šedesátileté historii největšího reklamního festivalu světa nic takového nepodařilo.

Dumb Ways to Die velmi originálně propagují bezpečnost v melbournském metru. Autorem kreativního konceptu je John Mescall. Rozhovor jsme natočili jako jediní přímo v Cannes díky produkční společnosti Savage.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se