Automobilka, která vyrábí na čtyřech kontinentech, je prý příliš německá. A chybí jí globální přesah.

„Dosud má koncern na manažerské úrovni příliš německý ráz,“ řekl personální šéf automobilky Wilfried Porth pro web Die Welt.

To se má podle něj výrazně změnit. Největší nárůsty prodejů totiž výrobce mercedesů a dalších aut zaznamenává v USA, Číně a dalších zemí východní Asie.

Naopak prodeje v Německu tradiční automobilce klesají. Právě proto chce Porth posílit počet cizinců ve vedení společnosti.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se