Diana Rádl Rogerová

PARTNERKA DELOITTE

Osobně vnímám, že řada firem, zejména v oblasti pivovarnictví, se snaží dlouhodobě tyto projekty realizovat. Daleko složitější situace panuje v případě tvrdého alkoholu, kde tyto iniciativy chybí. V Česku jsou obecně nastavena velmi volná pravidla pro prodej alkoholu, který je snadno dostupný ve stáncích s rychlým občerstvením. Z toho plynou bohužel kauzy jako byla ta s metylalkoholem. Důraz by měl být kladen také na četnější a pravidelné kontroly těchto zařízení a boj proti nelegálnímu prodeji alkoholu. Velmi se mi líbí aktivita Plzeňského Prazdroje s názvem Na pivo s rozumem. Každá společnost bez rozdílu, jaké produkty či služby nabízí, by měla věnovat pozornost zodpovědnému podnikání a zohledňovat dopad svého byznysu na své okolí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se