Věnovat se kromě podnikání také charitě, filantropii nebo ochraně životního prostředí patří k běžné výbavě řady zejména větších firem. Dosud však záleží pouze na podnicích, jestli se chtějí chovat společensky odpovědně, nebo ne. Přesvědčení, že CSR je čistě dobrovolná záležitost, se však začíná pozvolna měnit.

Například firmy kotované na londýnské burze budou muset od dubna 2013 do svých výročních zpráv povinně zanášet také informace o své uhlíkové stopě. Evropská komise zase rozvíjí úvahy o tom, že by firmy fungující na burzách musely společenskou odpovědnost zařadit přímo do svých strategií a vydávat také pravidelné zprávy pro veřejnost a zákazníky o tom, co v této oblasti dělají.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se