Před pěti šesti lety o takzvaném CSR (Corporate Social Responsibility) hlasitěji v tuzemsku hovořily jen pobočky nadnárodních korporací, jež mají společenskou odpovědnost nařízenou a její koncept zpracovaný přímo z centrály. "V posledních letech si už i řada ryze českých firem uvědomuje, že styl řízení, který je spojen s 'bojem za dobrou věc', bude ve 21. století jedním z rozhodujících faktorů ovlivňujících konkurenceschopnost firem," tvrdí Michal Růžička, jeden z porotců soutěže TOP odpovědná firma. "A argument, že jde o investice, na které české firmy nemají prostředky, je definitivně pryč," doplňuje ho manažerka soutěže Táňa Chudáčková z platformy Byznys pro společnost, která dlouhodobě sleduje tuzemské CSR.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se