V Česku je podle odhadů připojeno k internetu 6 milionů lidí a valná většina, tedy více než 90 procent z nich, má zkušenosti s nakupováním na internetu. Navíc tento trh v tuzemsku stále roste a ne nadarmo se říká, že se Česko stalo e-shopovou velmocí.

Jenže s nárůstem počtu uživatelů na internetu, ale i s počtem e-shopů, se snižuje citlivost zákazníka na cenu, kterého k nákupu čím dál více přesvědčují doprovodné služby internetových obchodů a uživatelský komfort. Na to se shodli řečníci pátého ročníku E-commerce Forum, které se ve čtvrtek konalo v Praze.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se