Zatímco loni se u nás nepostavilo ani jedno nákupní centrum a počet těch, která se letos dokončí, by se dal spočítat na prstech jedné ruky, výstavbě tzv. nákupních parků se daří.

Nákupní neboli retail park definují odborníci jako development zahrnující tři a více obchodů v rámci jednoho objektu s celkovou plochou od 2500 metrů čtverečních.

Na rozdíl od velkých nákupních center, do kterých se vstupuje z galerie, se do nákupních parků vchází přímo z parkoviště. Jedním z nejstarších je u nás například Avion Park v Praze-Zličíně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se