Indická verze Škody Rapid už dávno sjíždí z výrobních pásů, v Číně se prohánějí Octavie s přízviskem Ming Rui a za rok vznikne speciální prodloužená čínská verze Yettiho.

Aby však Škoda Auto pronikla na nové trhy a vyzrála nad konkurencí, musí přicházet s dobrou reklamou. V Česku má prozatím prodeje jisté, ale trápí ji malý zájem mladých lidí. Proto si pro propagaci nového malého modelu Citigo vybrala holandského DJe Tiësta.

Podívejte se, jak se automobilka prezentuje ve světě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se