Třetí největší americký řetězec s pizzou Papa John´s má zájem vstoupit na český trh. "Chtěli bychom najít partnera, který by měl v horizontu pěti až sedmi let zájem o otevření 15 až 20 restaurací," řekla HN Erin Snyderová, manažerka pro mezinárodní spolupráci Papa John´s.

Očekává, že během šesti až devíti měsíců najdou partnera.

Papa John’s přitom není jediným fastfoodem, který chystá expanzi do Česka. Podnikat zde formou franšízy chce i osm dalších amerických řetězců, jako například Great American Cookies či Marble Slab Creamery.

V Česku se ale daří i stávajícím řetězcům KFC, McDonald‘s nebo Starbucks. Místo jedné restaurace Burger Kingu v roce 2008 je jich nyní v Česku přes deset. Včera firma otevřela svou 12. pobočku v centru Prahy v novém designu. Restaurací Starbucks lze v Česku navštívit 12, KFC 56, a McDonald´s dokonce 88.

Které další řetězce míří do Česka? Jak na novou konkurenci zareagují stávající značky? Dočtete se ve čtvrtečním vydání Hospodářských novin

Čtěte více v Hospodářských novinách