Kromě bezprostředních finančních dopadů nelze pominout v seriálu k výročí kuponové privatizace roli reklamy. Ve sdělovacích prostředcích se postupně rozjela vlna kampaní, která dokázala výrazně zvýšit zájem velké části obyvatelstva.

"Jistota desetinásobku" nebo "Dobrý obchod většinou uděláte v pravý čas...nebo nikdy" to jsou příklady sloganů, kterými především investiční fondy dokázaly přilákat držitele kuponových knížek, aby svěřili své peníze právě do jejich rukou.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se