1. Mazání nepříjemných příspěvků
Jestliže na "zdi" vašeho profilu mažete každý kritičtější příspěvek čtenářů, koledujete si o ztrátu firemního kreditu.
Uživatelé naopak ocení, když dokážete ustát kritiku fungování firmy a jejích zaměstnanců a objektivně reagovat.
"Nejednejte z pozice moci nebo příliš sebestředně," varuje Dan Kafka ze společnosti Fragile Media.

2. Neaktuálnost firemního profilu
Jestliže na vašem firemním facebookovém profilu visí poslední zpráva vydaná před dvěma měsíci, vyfotografované
produkty už firma dávno neprodává a na zveřejněná telefonní čísla se nedá dovolat, zákazníci váš profil už
nikdy více nenavštíví. Podobně se vám vymstí odkládání odpovědí na případné dotazy návštěvníků. 

3. Příliš časté příspěvky
Příspěvky byste měli podle Dana Kafky vydávat na profilu zhruba 2 - 3 krát do týdne. Maximálně však jeden příspěvek
denně. Časté a opakující se příspěvky způsobí, že se lidé začnou z vašich stránek odhlašovat nebo informace od vás
na své hlavní stránce skryjí. Nedozví se tak i zajímavé věci, které se na vašem profilu objeví. 

4. Nekalé získávání fanoušků
Počet fanoušků na vašem firemním profilu nezvyšujte pomocí planých slibů o losování výher či vtipných videí, po jejichž
shlédnutí se uživatelé automaticky stanou vašimi fanoušky. Zprávy o nekalých praktikách se na Facebooku šíří rychle. 

Zbývá vám ještě 20 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se