Od května 2010 nastoupil na pozici marketingového manažera Pavel Heral, který bude mít na starosti kompletní komunikaci značky RAVAK. Pavel Heral působí v oblasti marketingové komunikace více než 9 let, a to např. v agenturách Ogilvy PR, McCann Erickson nebo WMC/Grey.
„Pavel Heral v rámci výběrového řízení na pozici marketingového manažera prokázal, že má dostatek zkušeností, které jsou předpokladem k dalšímu rozvoji a posílení značky nejen u nás, ale i v zahraničí,“ uvedl Ivan Karas, obchodní a marketingový ředitel společnosti a RAVAK, a.s. „Věříme, že s jeho přínosem se stane značka RAVAK ještě silnější a že bude ještě větším synonymem pro praktickou moderní koupelnu,“ dodal Ivan Karas.
„Úspěch ve výběrovém řízení společnosti RAVAK, a.s., mě velmi potěšil, neboť značka je mi blízká nejen svým sortimentem, ale i naturelem lidí, kteří v ní pracují. Všichni vědí, co chtějí a mým úkolem bude využít svých dosavadních zkušeností k tomu, abychom společně těchto cílů dosáhli,“ řekl Pavel Heral, nový marketingový manažer společnosti RAVAK, a.s. „,“ doplnil Pavel Heral.
Pavel Heral působí v oblasti obchodu, reklamy a marketingu již od roku 1998. Během své dosavadní praxe pracoval např. ve společnostech Newton TI, Defend Group či v agenturách Ogilvy PR, McCann Erickson a naposledy jako Account director v agentuře WMC/Grey. Ve společnosti RAVAK, a.s. bude mít na starosti marketingovou komunikaci od přípravy strategie až po její realizaci, včetně komunikace s médii.
Pavel Heral je ženatý, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří sport, rodina a další vzdělávání.