Ve své nové funkci bude řídit celý trh s lahvovým a plechovkovým pivem Plzeňského Prazdroje v České republice. Ve funkci nahradí Martina Mináře, který odchází do Londýna podílet se na speciálním projektu mateřské společnosti SABMiller.

„Má dosavadní patnáctiletá pracovní kariéra je úzce spjata s obchodními řetězci, kde Plzeňský Prazdroj patří mezi TOP největší dodavatele. K mým hlavním cílům v nové pozici proto bude patřit prosazování strategických obchodních cílů Plzeňského Prazdroje, zajištění růstu a rozvoje kategorie piva a rovněž pokračování v dlouhodobých dobrých vztazích s našimi zákazníky,“ říká Martin Grygařík.

Po absolvování Obchodně podnikatelské fakulty Slezské univerzity se zaměřením na marketing a management nastoupil Martin Grygařík do Pivovaru Radegast, kde založil a poté vedl oddělení klíčových zákazníků. Následně se podílel na fúzi s Plzeňským Prazdrojem (1999-2000), kde v dalších letech pracoval v oddělení klíčových zákazníků na pozicích National Key Account manager (00), Category manager (01-07) a Customer business development manager (07-10).

Martin Grygařík je ženatý, má dvě děti. Hovoří anglicky a německy. Rád poznává nové lidi. Ve volném čase se věnuje cestování, fotbalu a volejbalu.

*Off-trade = výraz označující prodej lahvového nebo plechovkového piva v obchodech, supermarketech a hypermarketech.