Ve své nové funkci Národního Channel Marketing manažera má na starosti koordinaci všech promo aktivit a marketingových kampaní jednotlivých značek přímo v místech prodeje, a to jak v restauracích hospodách, tak obchodech. Mezi jeho odpovědnosti patří také vývoj nových aktivačních programů a správy propagačních materiálů.

Luboš Kastner, který pochází z Plzně, vystudoval VŠE Praha se specializací na marketing a mezinárodní obchod na univerzitě Karolinska ve Stockholmu.

Před přechodem do společnosti Plzeňský Prazdroj působil na pozicích Mezinárodního marketingového manažera značek Pilsner Urquell a Miller Genuine Draft a Trade marketingového manažera mezinárodních značek skupiny SABMiller pro Evropu.

Luboš Kastner je ženatý, bezdětný. Hovoří plynně anglicky a německy. Mezi jeho zájmy patří cestování, hokej, golf a plzeňské pivo.

Channel marketing je začleněn do oddělení Prodeje a distribuce. Prodejními kanály se rozumí místa prodeje sudového piva (restaurace a hospody) a místa prodeje lahvového a plechovkového piva (obchody, supermarkety a hypermarkety).