Kvasňovský má s marketingem bohaté zkušenosti. Dosud do jeho kompetencí patřil direct marketing, plánování a realizace kampaní a příprava zavedení on-line prodeje stavebního spoření. V pozici ředitele marketingu by chtěl přispět k tomu, aby se RSTS dlouhodobě etablovala jako dvojka českého trhu stavebního spoření.
„Zároveň chceme být lídrem trhu v parametrech jako inovativnost, špičková produktová nabídka a proklientský přístup,“ říká Kvasňovský. „Do budoucna se soustředíme především na kontinuální posilování vazby mezi klientem a značkou RSTS. Necháváme se inspirovat a chceme tuto inspiraci klientům vracet v produktové nabídce i poskytovaných službách. Jsme přeci specialisté na moderní bydlení,“ doplňuje.
Nový marketingový ředitel do Raiffeisen stavební spořitelny přišel v lednu 2009 z konkurenční Českomoravské stavební spořitelny, kde pracoval od začátku roku 2005. Tam měl na starosti zejména projekty na vytěžování klientského kmene. K jeho profesním zkušenostem patří také více než roční působení v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris ČR.
Ondřej Kvasňovský vystudoval Podnikovou ekonomiku a management a Komerční komunikaci na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je svobodný, hovoří anglicky a mezi jeho koníčky patří sport, reklama a jeho pes.
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení