Nemocnice pod Petřínem - Malostranské náměstí - Nerudova - Šporkova - Nemocnice pod Petřínem
Linka měla začít jezdit už v polovině října. Dopravní podnik, který vyhrál výběrové řízení na provozování tohoto spoje, ale nesehnal k tomuto datu vhodný elektrobus. Náhradní naftový minibus měl problém úzkými malostranskými uličkami projet. Podle ředitele dopravního podniku Martina Dvořáka mnoho společností podobné vozy nevyrábí, firma nakonec uspěla až v Itálii.
Elektrobusy s číslem 292 budou zastavovat na čtyřech místech - na východní straně Malostranského náměstí u křižovatky s ulicí Mostecká, dále na západní straně náměstí u křížení s ulicí Nerudova, ve Vlašské ulici u odbočky do Šporkovy ulice a na parkovišti u nemocnice. V budoucnu by mohly podle starosty Prahy 1 Filipa Dvořáka (ODS) stavět na znamení i na dalších místech.
Na jedno nabití autobus ujede v místním kopcovitém terénu 70 až 80 kilometrů. Trasa měří necelé dva kilometry a minibus ji objede za den téměř šedesátkrát, střídat se proto budou dva. Nabíjet se budou u nemocnice pod Petřínem a v domovské hostivařské garáži.
Protože linka vede kolem přísně střežené americké ambasády, minibusy mají kvůli bezpečnosti zaplombované podvozky a řídit je mohou pouze prověření pracovníci dopravního podniku.
V hlavním městě již funguje několik minibusových linek. Malé autobusy vozí cestující například na linkách číslo 128 na Žvahově, 236 v Troji a 291 na Novém Městě. Radnice Prahy 1, která iniciovala a spolupodílela se na vzniku malostranské minibusové linky, by chtěla v budoucnu zřídit další trasy v centrální městské části. Vyhlédnuté má další čtyři místa, jako první by chtěla propojit autobusové nádraží Florenc, křižovatku ulic Revoluční a Dlouhá s Mariánským náměstím.