Ještě větší důraz na ceny než letos očekávají obchodníci v příštím roce. Prodejny tak budou nejspíš ještě naplněnější slevovými cedulkami a akčními nabídkami než letos.  

Jak přesně se bude český maloobchod vyvíjet, si ovšem odborníci tentokrát netroufají příliš předpovídat. "Očekáváme i v příštím roce velmi náročné konkurenční prostředí. Domníváme se, že vývoj lze v tomto roce pouze velmi těžko odhadnout. Zákazníci jsou v současné době velmi nejistí, reagují silně na cenové akce a nakupují všeobecně velmi opatrně a selektivně," říká Michael Šperl za řetězec Kaufland.

Také zástupci obchodů Billa čekají, že akční cenová politika bude i nadále hrát pro většinu lidí hlavní roli. To navíc ještě podpoří očekávané zdražení některých potravin kvůli výraznému oslabení koruny. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se